مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز : پس زدگی احتمالی فاضلاب در معابر شهری را همزمان با افزایش حجم و دبی رودخانه کارون مهار می کنیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز :

 پس زدگی احتمالی فاضلاب در معابر شهری را همزمان با افزایش حجم و دبی رودخانه کارون مهار می کنیم

 

فردوس کریمی: واحدهای عملیاتی شرکت آبفا اهواز بی وقفه در حال اجرای عملیات نصب پمپ های مکش و خطوط بای پس در سواحل غرب و شرق رودخانه کارون با هدف پیشگیری از پس زدگی احتمالی فاضلاب های ورودی به رودخانه  هستند.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مدیرعامل این شرکت در بازدید از اجرای عملیات یادشده، گفت:در جلسه ستاد بحران خوزستان، شركت  آبفا اهواز  در راستای مواجهه با شرایط پدافندی ( بحران سیل و احتمال آبگرفتگی معابر)  و مهار پس زدگی احتمالی  فاضلاب ورودی به رودخانه كه در اثر بالا امدن و افزايش دبي رودخانه كارون احتمال پس زدگي  در معابر شهری  دارد ، متعهد به اجرای این عملیات   پیش از وقوع بحران  و بالا آمدن ارتفاع رودخانه كارون  شد.

 فردوس کریمی افزود: طبق مصوبات جلسه ستاد بحران  همكارانم  با تمام تجهیزات در این راستا در حال اجراي عمليات  هستند تاانشالله مشکل پس زدگی فاضلاب در معابر شهری و اختلال در امور شهری پیش نیاید.

 در حال حاضر عملیات نصب پمپ های مکش و خطوط بای پس با هدف مهار  فاضلاب های ورودی به کارون در معابر شهری، پس زدگی فاضلاب و نیز آب‌گرفتگی تاسیسات فاضلاب شرکت آبفای اهواز در دست اجرا می باشد. 

  نقاط شناسایی شده در سواحل غرب و شرق رودخانه،  حدود ۸۰ درصد از مجموع فاضلاب ورودی  به کارون را شامل می گردد که با اجرای عملیات یاد شده ، این نقاط مسدود و فاضلاب  سواحل چپ و راست كارون دچار پس زدگی به معابر شهری نخواهد شد

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).