مباني طراحي مقاطع خطوط انتقال فاضلاب براساس حجم فاضلاب عبوری است نه دفع آب های سطحی

مباني طراحي مقاطع خطوط انتقال فاضلاب براساس حجم فاضلاب عبوری است نه دفع آب های سطحی

 

*شب گذشته*، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در *تماس تلفنی با بخش خبر شبانگاهی ساعت ۲۳ خوزستان* گفت:  اهواز شهريست با توپوگرافي  و عوارض طبيعي هموار كه آب هاي سطحي بصورت ثقلي قادربه جريان  در آن نيست و از آنجا که مبانی طراحی مقاطع خطوط انتقال فاضلاب بر اساس حجم فاضلاب عبوری است نه دفع آب های سطحی لذا این آب ها در معابر و خیابان ها جریان پیدا می کنند.

کریمی بیان داشت: متاسفانه شهر اهواز نادر شهریست که دارای شبکه انتقال آب های سطحی نمی باشد .

وی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب متولی هدایت آب های سطحی نیست بلکه متولی انتقال و دفع بهداشتی فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در پاسخ به سوال گوینده خبر مبنی بر علت سرریز فاضلاب گفت: مواقع بارندگی طبیعی است آنچه *مازاد بر حجم فاضلاب* وارد شبکه فاضلاب می شود در معابر و خیابان ها جاری می شود .

 

فردوس کریمی خاطر نشان کرد: از  سال گذشته طرح جامع فاضلاب اهواز را بازنگری و به روز کردیم و بر اساس آن خطوط جمع کننده فاضلاب در سواحل غرب و شرق رودخانه کارون ، فاضلاب را به سمت  تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز  که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود، هدایت می نمایند.

وی افزود: شبکه فاضلاب اهواز بیش از ۴۰ سال قدمت دارد که اکنون جوابگوی جمعیت و توسعه فعلی نیست و ما در حال بازسازی ،اصلاح و به روز رسانی آن هستیم.

وی در ادامه گفت: ورود نخاله های ساختمانی، پسماندهای بازارچه و فست فودها و شاخ و برگ درختان و ..به شبکه فاضلاب باعث گرفتگي خطوط و شبكه فاضلاب و جاري شدن ان در معابر شهري ميشود بنابراین از شهروندان عزیز تقاضامندیم همواره نسبت به این امر توجه لازم داشته باشند.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).