مدیرعامل شرکت آبفا اهواز رییس ستاد عتبات عالیات اربعین حسینی (ع) سال ۹۷ صنعت آب و فاضلاب در مرز چذابه شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، طی حکمی از سوی منصور شوندی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و نایب رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شرکت مهندسی آبفا کشور ، فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز به عنوان رییس ستاد عتبات عالیات اربعین حسینی (ع) سال ۹۷ در مرز چذابه انتخاب شد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس فردوس کریمی

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور حسب اختیارات تفویضی از جانب مهندس جانباز رییس هیئت مدیره و مدیرعامل و رییس عتبات عالیات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با توجه به تعهد، تخصص و تجربه ای که دارید جنابعالی را به عنوان رییس ستاد عتبات عالیات اربعین حسینی (ع) سال ۹۷ در مرز چذابه منصوب می نمایم تا  زیر نظر مستقیم ستاد عتبات عالیات آبفا استان خوزستان و با هماهنگی کامل با جانشین قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) آبفای کشور اقدام نمایید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و تحت عنایات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت محض از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در انجام این ماموریت در چهارچوب شرح وظایف تنظیمی موفق باشید.

منصور شوندی

مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران

و نایب رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات

شرکت مهندسی مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
برچسب‌های خبر: 
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۱۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).