سیستم های مدیریت

 

سیستم مدیریت مجموعه ای از عناصر مرتبط و همبسته می باشد که به منظور ایجاد خط مشی و تعیین اهداف و دستیابی به آن مورد استفاده قرار می گیرد. یک سیستم شامل ساختار سازمانی، برنامه ریزی فعالیت ها، مسئولیت ها، شیوه  ها، رویه ها، فرآیند ها و منابع می باشد.
تلاش جهت استقرار سیستم های نوین مدیریتی (مبتنی بر استاندارد های جهانی) در شرکت آب و فاضلاب اهواز از سال ۱۳۹۴ با اجرای سمینار آموزشی/توجیهی جهت مدیران و سرپرستان و تربیت ممیز داخلی آغاز گردید. در سال ۱۳۹۵ استقرار سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ISO 50001-2011 در دستور کار قرار گرفت که پس از یک سال فعالیت فشرده و مستمر در مرداد سال ۹۶ این شرکت موفق به دریافت گواهینامه گردید. مضاف بر آن در راستای بهبود مستمر و بهره گیری از سیستم های جدید مدیریتی با ارتقای نظام مدیریت کیفیت آزمایشگاه مبتنی بر استاندارد ISO 17025-2005 این شرکت موفق به اخذ گواهینامه در سال ۱۳۹۶ شده و در همین راستا برنامه ریزی های لازم جهت استقرار همزمان سیستم های مدیریت زیست محیطی مبتنی بر استاندارد ISO 14001-2015 ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مبتنی بر استاندارد OHSAS 18001-2007 و سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001-2015 در چارچوب نظام یکپارچه مدیریتی (IMS) در دست مطالعه و استقرار قرار دارد. سایر سیستم های مدیریتی مورد نظر شرکت آب و فاضلاب اهواز عبارتند از: مدیریت آموزش بر مبنای استاندارد ISO 10015:1999 و استاندارد رسیدگی به شکایت مشتریان ISO 10002 .

سیستم مدیریت یکپارچه IMS
سیستم مدیریت آموزش ۱۰۰۱۵
سیستم مدیریت انرژی ۵۰۰۰۱
مدیریت آزمایشگاهی ۱۷۰۲۵

 

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).