بیانیه سطح توافق خدمت تارنما
توافق نامه سطح خدمات تارنمای شرکت آب و فاضلاب اهواز بشرح زیر است:
۱- تارنمای شرکت آب و فاضلاب اهواز با هدف اطلاع رسانی و ارائه خدمات دوسویه به کلیه متقاضیان خرید انشعاب، مشترکین، درخواست کنندگان خدمات پس از فروش، پیمانکاران، کارکنان و سایر ذینفعان در محدوده جغرافیائی تحت پوشش این شرکت (اهواز، ویس و ملاثانی، حمیدیه، شیبان و کارون) وظیفه اطلاع رسانی به مردم و مجهز به سیستم ثبت و پیگیری شکایات و پیشنهادات ونظرسنجی، پوشش کامل مکانیزه شرکتهای تابعه، سیستم مناقصات و مزیدات جهت استفاده پیمانکاران، سایت خبری و بخشهای ارتباط با مدیران ارشد و میانی و پاسخگویی به سوالات است.
۲- تارنما در ۷ روز هفته و تمامی طول شبانه روز فعال است.
۳- حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات ۳ روز کاری می باشد.
۴- حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری است.
۵- زمان های امکان اتصال به تارنما ۹۹ درصد است.
۶- در صورت بروز قطعی های برنامه ریزی شده (نظیر ارتقای زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری) به بازدید کنندگان گرامی اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
این بیانیه برای ۲۴ خدمت تهیه شده و در میز خدمت ارایه شده است.