با تخصیص اعتبار دولت وضعیت فاضلاب اهواز ساماندهی می شود

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در بازدید از منطقه کوی فرهنگیان:

شب گذشته سه تن از نمایندگان مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز و جمعی از مسئولان و اهالی رسانه از کوی فرهنگیان منطقه ۳ این شهرستان بازدید نمودند  .           

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس فردوس کریمی در این بازدید از تخصیص اعتبار دولت برای ساماندهی وضعیت فاضلاب کلانشهر اهواز خبر داد.

مهندس کریمی ضمن تشریح برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت این شرکت در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی آب و نیز ساماندهی وضعیت فاضلاب شهر اهواز گفت: در حوزه آبرسانی، علاوه بر انتقال آب از سد مخزنی کرخه(طرح آب غدیر)، طرح آبرسانی حیات شوشتر(انتقال آب از چاه) و از طریق رودخانه کارون، اقدامات گسترده ای از جمله آبگیری مخازن ذخیره آب در مناطق شرق و غرب اهواز ، استفاده از ظرفیت تولید آب تصفیه خانه گروه ملی صورت پذیرفته و پروژه های متعدد دیگری در این زمینه نیز در دست اجراست.

وی معضلات موجود در حوزه فاضلاب کلانشهر اهواز را مربوط به مشکل زیرساخت ها دانست و گفت: خوشبختانه دولت در راستای ساماندهی وضعیت فاضلاب اعتباراتی تخصیص داده است.

مهندس کریمی از اجرای پروژه ایجاد دو کلکتور فاضلاب در سواحل شرقی و غربی رودخانه کارون در راستای ممانعت از ورود فاضلاب به این رودخانه خبر داد و افزود :با اجرای این پروژه در آینده ای نزدیک، فاضلاب و پساب ها به جای ورود به رودخانه کارون  به تصفیه خانه های شرق و غرب اهواز هدایت و بسیاری از معضلات زیست محیطی مرتفع می گردند.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۶/۲۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۸ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).