مدیرعامل شرکت آبفا اهواز تاکید کرد :شهرداری در رفع عوامل آب گرفتگی معابر در فصل بارندگی همکاری نماید

در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز مطرح شد :

در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز مطرح شد ؛

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز تاکید کرد :شهرداری در رفع عوامل آب گرفتگی معابر در فصل بارندگی همکاری نماید 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس فردوس کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز مورخ یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه جاری، ضمن اشاره به مشکل آبگرفتگی معابر در فصل بارندگی در این شهر ، گفت: همواره شاهد هستیم در فصل بارندگی در شهر اهواز به دلیل شرایط توپوگرافی خاص و هموار بودن و نیز عدم اجرای شبکه آب های سطحی در گذشته، مشکلات آب گرفتگی معابر به شدت نمود پیدا می کند و معضلاتی را برای شهرداری،شرکت آب و فاضلاب و مهم تر از همه برای شهروندان ایجاد می کند.

مهندس کریمی افزود: شبکه دفع فاضلاب اهواز از ظرفیت کافی جهت ورود آب های سطحی در فصل بارندگی برخوردار نیست لذا  هرساله در این بازه زمانی شاهد شدت سرریز و گرفتگی و بعضا ریزش در شبکه فاضلاب شهری می باشیم. 

وی همچنین گفت :تا زمانی که شبکه آب های سطحی ایجاد نگردد  این مشکلات به قوت خود باقی می مانند . 

وی به اجرای عملیات لایروبی  کانال های روباز. توسط شرکت آبفا اهواز اشاره و بیان داشت: واحدهای عملیاتی این شرکت در حال لایروبی این کانال ها در سطح شهر می باشند و البته انتظار داریم شهرداری نیز پیش از آغاز فصل بارندگی نسبت به رفع معضلات موجود تاحد ممکن اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز از اجرای بیش از ۴۲ پروژه مختلف این شرکت در سطح شهرستان اهواز خبر داد و با بیان اینکه فعالیت های زیرساختی ناگزیر و غیرقابل توقف هستند ، از شهروندان محترم خواستار تعامل و صبوری تا پایان پروژه ها شد.

مهندس کریمی از اجرای پروژه ایجاد دو کلکتور فاضلاب در سواحل شرقی و غربی رودخانه کارون در راستای ممانعت از ورود فاضلاب به این رودخانه خبر داد و اظهار نمود :با اجرای این پروژه در آینده ای نزدیک، فاضلاب و پساب ها به جای ورود به رودخانه کارون  به تصفیه خانه های شرق و غرب اهواز هدایت و بسیاری از معضلات زیست محیطی مرتفع می گردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در ادامه به اتصال مخازن ذخیره آب حصیرآباد به شبکه آب نقاط مرتفع شرقی اهواز نیز اشاره کرد و اجرای خط انتقال ۷۵۰ میلی متری آب از سمت تصفیه خانه علی بن مهزیار به سمت این مخازن را اقدامی مهم جهت بهبود کمی و کیفی آب شرب مناطق شرق اهواز دانست. 

به گفته مهندس کریمی، وارد مدار شدن مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی ذخیره آب در تصفیه خانه آب شماره دو اهواز نیز با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی آب شرب مناطق غربی در دست اجراست.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۶/۲۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۵ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).