حضور مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز در منطقه منبع آب و بررسی مشکلات شهروندان در حوزه آب و فاضلاب، مهندس فردوس کریمی:کمتر از دو ماه دیگر مشکل افت فشار با اتصال مخازن حصیرآباد به شبکه آب حل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس کریمی به همراه دکتر یوسفی نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی مشکلات شهروندان منطقه در دو حوزه آب و فاضلاب را بررسی نمود.

گفتنی است مدیرعامل شرکت آبفا اهواز پیش از این نیز به محض تصدی در این شرکت چندین بار در این منطقه حضور بهم رسانده و عمده مشکلات که به افت فشار آب بر می گشت را ضمن برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان و اساتید حوزه آب پیگیری و راهکار مناسب را  ارائه نمود.

وی استفاده از مخازن ذخیره آب بلااستفاده مانده حصیرآباد را عملا بهترین راه حل مشکل یادشده دانست و با بهره مندی از ظرفیت های علمی و تخصصی تحت حمایت استاندار محترم خوزستان و همکاری سازمان آب و برق استان خوزستان پروژه اتصال مخازن به شبکه آب شرب برخی مناطق شرق اهواز از جمله منبع آب را فعال نمود.

در این بازدید مهندس کریمی همچون دفعات گذشته با مراجعه به درب منازل ساکنین از نزدیک دغدغه های ایشان را در خصوص مشکلات حوزه آب و فاضلاب بررسی و آن ها را از اجرای این پروژه و رفع افت فشار آب در کمتر از دو ماه دیگر آگاه کرد.

 وی در این خصوص گفت: اگرمانعي ايجاد نشودبا ابگيري مخازن  آب  حصيراباد تا دوماه ديگر مشكلات افت فشارمناطق شرقي اهواز حل خواهد شد.

 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۵/۰۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۱۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).