تحولات در حوزه خدمات شرکت آب و فاضلاب اهواز پس از تصدی مدیرعامل شرکت

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس فردوس کریمی با تاکید بر ضرورت پیشبرد طرح های اولویت دار در حوزه آب و فاضلاب کلانشهر اهواز جلسات متعددی را  با حضور مسئولان، کارشناسان و پیمانکاران اجرایی پروژه های متوقف شده در دو حوزه آب و فاضلاب برگزار نمود.

دعوت از کارشناسان حوزه بهره برداری شرکت آبفا کشور، مسوولان  سازمان آب و برق استان، کارشناسان و اعضای هیات علمی دانشگاه و کارشناسان دفتر پدافند غیر عامل استانداری خوزستان به محل تصفیه خانه ها و بررسی وضعیت موجود، شناسایی نقطه ضعف ها و همفکری در راستای ارائه راهکار بهسازی و بازسازی تاسیسات از جمله اقدامات موثر مدیرعامل شرت آبفا اهواز در مدت اخیر می باشد.

بازنگري طرح جامع آب و فاضلاب و تلاش براي تبديل سيستم بهره برداري آب وفاضلاب از سنتي به مدرن و ايجاد تله متري جهت كنترل  بهره برداري از راه دور به سرعت و با بهره مندی از پتانسیل های تخصصی، علمی و دانشگاهی توسط مهندس کریمی در حال پیگیری است و این حوزه در آینده ای نزدیک شاهد تحولات بسزایی خواهد بود.

تکمیل ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز مهم ترین پروژه ی این شرکت بود که به علت عدم تخصیص اعتبارات در مراحل پایان کار متوقف شد که مهندس کریمی و استاندار محترم خوزستان مجدانه برای فعال سازی آن وارد عمل شده و ضمن توافق با پیمانکار از طریق تزریق اعتبارات پروژه فعال گردید.

در مرحله بعد، پیگیری در راستای فعال سازی پروژه ساخت مخزن ۵۰هزارمتر مکعبی ذخیره آب واقع در تصفیه خانه شماره دو اهواز در دستور کار وی قرار گرفت.

کریمی با بررسی علل توقف این پروژه  در جهت رفع موانع اقدام نمود  و درحال حاضر این پروژه مراحل پایانی خود را طی می نماید.

تلاش در راستای رفع معارضین پروژه های آب و فاضلاب در توابع کلانشهر اهواز از جمله شهرستان کارون از دیگر اقدامات مهم مدیرعامل این شرکت از زمان تصدی وی به حساب می آید.

پروژه های فاضلاب ملاشیه و عین دو نیز اخیرا پس از بازدید وزیر محترم نفت از منطقه ملاشیه و ارائه توضیحات توسط مهندس کریمی وارد مرحله اجرایی گشته اند.

تسریع در اجرای این پروژه ها وافزایش سطح کیفی و کمی آب و نیز ارائه خدمات فاضلاب اهداف اصلی مدیرعامل شرکت اعلام شد.

در ادامه برخی اقدامات جدید شرکت آبفا اهواز در مدت تصدی مهندس کریمی تشریح می گردد:

افزایش ظرفیت تصفیه خانه شماره چهار به میزان ۲۰هزار مترمکعب، افزایش کمی و کیفی آب شرب از خط انتقال غدیر با هماهنگی سازمان آب و برق استان خوزستان، شروع عملیات اجرایی خط انتقال ۷۵۰ میلی متری علی بن مهزیار به مخازن ۵۰هزار مترمکعبی کارون در راستای تقویت فشار آب شرب مناطق شرق اهواز با همکاری سازمان آب و برق استان خوزستان، ارائه راهکار جهت افزایش ظرفیت تولید آب در تصفیه خانه شماره چهار اهواز شامل ساخت حوضچه پیش ته نشینی جهت ارتقای کیفیت و افزایش ظرفیت معادل ده هزار مترمکعبت در شبانه روز و همچنین لایروبی حوضچه های پیش ته نشین و افزایش ظرفیت معادل ده هزار مترمکعب در شبانه روز.

اخذ مجوز تعمیرات تاسیسات تصفیه خانه گروه ملی و اتصال خط انتقال آب شرب از این تصفیه خانه به شبکه آب شرب مناطق جنوب غرب گلستان ، پردیس و ملاشیه از جمله گام های مثبتی است که اردیبهشت ماه جاری با پیگیری استاندار محترم خوزستان و مدیرعامل شرکت آبفا اهواز برداشته شد.

خوشبختانه با حمایت دکتر غلامرضا شریعتی و برگزاری جلسات متعدد توسط مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با مسوولین گروه ملی تفاهم نامه منعقد و واحدهای عملیاتی شرکت آبفا اهواز ،تعمیرات یادشده آغاز و طرح افتتاح شد .گفتنی است، رایزنی این شرکت با گروه ملی جهت افزایش ظرفیت تولید در حال انجام است.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۳/۱۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).