در بازدید وزیر نفت از پروژه های ملاشیه مطرح شد:افزایش فشار آب شرب و تکمیل پروژه های فاضلاب منطقه

مهندس بیژن نامدار زنگنه صبح امروز به همراه استاندار خوزستان ، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شرکت آبفا اهواز در راستای بازدید از پروژه های آب و فاضلاب وارد منطقه ملاشیه شدند .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا کلانشهر اهواز ، وزیر نفت ضمن اعلام حمایت همه جانبه خود در زمینه رسیدگی هرچه سریعتر به معضلات موجود در منطقه گفت : تامین آب شرب اگر با مشکل روبرو شود عملاً امور زندگی شهروندان مختل خواهد شد ، لذا باتوجه با اقدامات موثری که توسط شرکت آبفا اهواز تحت حمایت های استاندار خوزستان انجام شده است ، با افزایش فشار آب در منطقه این معضل بزرگ برطرف خواهد شد  و همچنین پروژه های فاضلاب نیز روند اجرایی خود را آغاز خواهند کرد .

مهندس نامدار زنگنه در ادامه با بررسی کمبودهای اساسی در منطقه به ویژه در زمینه آموزشی از رفع آنها در آینده نزدیک خبر داد و لازم دانست درصدی از درآمد های نفتی ( باتوجه به قرارگرفتن برخی مناطق شهری در مجاورت با شرکت های آلاینده نفتی ) در راستای تامین نیازهای شهروندان به این منطقه تعلق گیرد .

درادامه و در نشستی که با اهالی منطقه صورت گرفت دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پاسخ به شهروندان منطقه در خصوص تامین آب شرب گفت : از آنجا که اخیراً برخی مناطق ازجمله ملاشیه با پیگیری های انجام شده رسماً در محدوده شهری کلانشهر اهواز قرارگرفته اند لذا ارائه خدمات شهری مانند بهره مندی از آب شرب سالم دردستور کار قرار گرفت .

دکتر شریعتی افزود : طبق قرارداد منعقد شده بین شرکت آبفا اهواز و گروه ملی مقرر گردید شرکت آبفا با بهره مندی از ظرفیت تولید آب شرب تصفیه خانه آب گروه ملی ، فشار آب را در برخی ازمناطق همچون ملاشیه افزایش دهد که این امر هفته آینده محقق خواهد شد .

شریعتی بیان داشت : پس از اخذ مجوز تعمیرات تاسیسات این تصفیه خانه ، در حال حاضر شرکت آبفا اهواز خط انتقال آب شرب از این تصفیه خانه را به شبکه آب شرب مناطق جنوب غرب گلستان ، پردیس و ملاشیه ایجاد نموده است و انشا ا... هفته آینده مردم ملاشیه شاهد افزایش آب شرب در منطقه خواهند بود.

در این بازدید مهندس فردوس کریمی مدیر عامل شرکت آبفا اهواز توضیحاتی در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های فاضلاب ارائه نمود .

مهندس کریمی میانگین این پیشرفت را حدود ۶۰درصد اعلام کرد و تکمیل سه پروژه فاضلاب منطقه را مشروط بر تامین مابقی اعتبارات لازم دانست .

 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۲/۲۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۵ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).