تزریق اعتبار به پیمانکار جهت تکمیل پروژه

در راستای اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهوازانجام می شود:

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کلانشهر اهواز ، فردوس کریمی در جلسه ای با حضور مشاورین پروژه ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق بر اتمام هرچه سریعتر این پروژه به عنوان یکی از مهمترین ضرورت های حوزه خدمات فاضلاب به شهروندان تاکیدکرد .

کریمی با اشاره به پیگیری های مستمر استاندار خوزستان در راستای جذب اعتبارات تکمیل این پروژه از محل منابع پيش بيني شده گفت : با توجه به اینکه تحقق این پروژه تحول عظیمی در حوزه خدمات جمع آوري و دفع فاضلاب در منطقه شرق کلانشهر اهواز ایجاد خواهد نمود، در حال حاضر تزریق اعتبار به پیمانکار جهت تکمیل پروژه اولویت اصلی  است .

 وی از برنامه ريزي مدون براي تخصیص این اعتبار خبر داد و افزود : عمده تجهیزات جهت نصب در محل پروژه مستقر و مقرر گردیده است ضمن تزریق اعتبار یادشده پروژه وارد فاز بهره برداري شود .

مدیر عامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز در پایان تاکید نمود : هیچ پروژه ای اساسا نبايد بعد از موعد زمانبندي شده افتتاح گردد تا خللی در اثربخشي كاركرد آن وارد نشود.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۰۱/۲۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).