قائم مقام ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز: پایداری تامین آب اهواز مرهون اقدامات پدافندی پیش از بحران است

قائم مقام ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز: 

پایداری تامین آب اهواز مرهون اقدامات پدافندی پیش از بحران است

 

دکتر احمد باقری گفت: پیش از بروز بحران اقدامات پدافندی در تاسیسات آبرسانی اهواز و شهرهای تابعه در راستای پایداری تامین آب شرب شهروندان صورت پذیرفت.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز،  دکتر باقری از احداث دایک خاکی در تصفیه خانه آب به عنوان مهم ترین اقدام اضطراری پیش از بحران جهت پایداری تولید آب در اهواز و شهرهای تابعه یاد نمود.

قائم مقام ستاد مدیریت بحران شرکت  آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: تامین آب شرب شهرستان شیبان تنها دغدغه باقی مانده بود که با نصب تجهیزات لازم از جمله یک دستگاه الکتروپمپ در تصفیه خانه این شهرستان از قطع آب در شرایط پدافندی پیشگیری بعمل آمد.

وی با اشاره به جلسات روزانه ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز  و پیگیری مصوبات از طریق مدیران تعیین شده در حوزه های آب و فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه،  اظهار کرد: تامین اقلام و تجهیزات لازم مانند لوله، پمپ sp فاضلابی و پمپ لجن کش، ماشین آلات(لودر،مکنده فاضلاب، کمپرسی، بیل مکانیکی و...) از جمله این مصوبات بود که جا دارد از همکاری و همراهی استان های معین به ویژه تهران ، اصفهان و قم تشکر و قدردانی نمایم.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).