مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان : برگزاری نمایشگاه آثار جشنواره ملی عکس آب اقدام شایسته ای در جهت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف است

مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان :

 

برگزاری نمایشگاه آثار جشنواره ملی عکس آب اقدام شایسته ای در جهت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف است

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در بازدید از نمایشگاه برپاشده آثار برتر چهارمین مسابقه ملی عکس آب و دومین مسابقه نقاشی کودک آب=زندگی  توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، گفت: برگزاری  این نمایشگاه از جمله اقدامات شایسته در جهت ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب با توجه به بحران کم آبی است که جای تقدیر از برگزار کننده  دارد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، سعید رضوانی افزود :برگزاری این نمایشگاه با هدف آگاه سازی عموم  به ویژه گروه سنی پایه می تواند در زمینه مدیریت مصرف آب  بسیار موثر واقع شود. 

رضوانی بیان داشت: تصاویر به نمایش گذاشته در نمایشگاه به بهترین شکل ممکن اهمیت آب را به عنوان  مایه حیات در ذهن بیننده تداعی می کنند ، از طرفی کمبود منابع آب و از طرف دیگر لزوم صرفه جویی در مصرف.

وی  با اشاره به مشقت های در مسیر تصفیه و توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی شهر ، گفت: از مرحله برداشت آب خام تا فرآیند تصفیه در تصفیه خانه ها و  جاری ساختن آب شرب در انشعابات ، تجهیزات و نیروهای انسانی بسیاری در تلاش شبانه روزی هستند که علاوه بر محدودیت منابع آبی دلیل محکمی بر لزوم توجه همگان بر موضوع مدیریت مصرف آب است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در ادامه اظهار داشت: شرکت آبفا اهواز با برگزاری این نمایشگاه، در ادامه اقدامات فرهنگ سازی  جهت مصرف بهینه آب پیشتاز بوده و جا دارد از مسئولان این شرکت و برگزار کنندگان این برنامه ها مراتب قدردانی را اعلام داریم.

 احمد سراج  معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز در خلال بازدید از این نمایشگاه، گفت: هر کار اساسی و بنیادی در کشور نیازمند فرهنگ سازی است و هرچه از ظرفیت های متنوع در این وادی بهره مند باشیم شاهد نتایج درخشان تری در جامعه خواهیم بود.

سراج افزود: مسلما یکی از ظرفیت های مهم در حوزه فرهنگ سازی و رساندن منظور اصلی استفاده از تصاویر است که در  آثار این نمایشگاه نیز به خوبی مشهود است.

وی ادامه داد: انشالله محدودیت منابع آبی در کشور را همواره در نظر داشته باشیم و با جدیت تمام در جهت مدیریت مصرف آب گام برداریم.

همچنین بابک نوری زاده رییس اداره کل اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان نیز با ارزنده شمردن اقدام مجموعه آبفا اهواز در برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه نقاشی ها و عکس های ارزشمند و گویایی از سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است که با ایجاد فهم عمیق در بیننده ، میل به مدیریت مصرف آب را بیش از پیش تقویت می نمایند.

نوری زاده اظهار نمود:  مراتب بازدید  دانش آموزان از این نمایشگاه فراهم گشته تا این قشر به عنوان نسل تاثیرگذار در آینده نیز از نزدیک با این تصاویر ارتباط برقرار نماید.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).