ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در امور مشترکین منطقه یک، هفت و هشت

ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در امور مشترکین منطقه یک، هفت و هشت

فردوس کریمی با حضور در محل امور مشترکین منطقه یک، هفت و هشت واقع در بلوار فنی و حرفه ای جنب بازارچه سپیدار با شهروندان این مناطق دیدار نمود.  

 کریمی در این دیدار با تاکید بر لزوم خدمتگزاری صادقانه به مردم اهواز گفت: شهروندانی که سال ها خدمات درخوری در حوزه آب و فاضلاب نداشته اند مستحقق بهترین خدمات از سوی ما هستند.

وی افزود: ارتقای وضعیت بهداشتی مناطق کمتربرخورداری که از شبکه جمع آوری فاضلاب محروم بودند یکی از مهم ترین دغدغه های ما محسوب می شود و تا کنون پروژه های متعددی از محل تسهیلات کمکی نفت، مصوبه هیات وزیران و منابع داخلی در این حوزه در حال اجرا هستند که ان شاالله سیستم دفع فاضلاب این مناطق را ساماندهی خواهد نمود.     

مسئله افت فشار آب در مناطق مرتفع شرق مطلب دیگری بود که مدیرعامل شرکت آبفا اهواز از آن به عنوان یکی از معضلاتی یاد کرد که شهروندان با آن سال ها دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: در راستای رفع این معضل در سال جاری آبگیری مخازن آب حصیرآباد را در دستور کار شرکت قرار دادیم که با توجه به میزان بالای فرسودگی مخازن بلااستفاده، عملیات اجرایی آن زمانبر گردید که خوشبختانه به زودی مراحل ترمیم  و بازسازی مخازن و اجرای خط انتقال آب از محل تصفیه خانه شماره یک به این مخازن به طول هفت کیلومتر با همکاری سازمان آب و برق به اتمام می رسد و شاهد رفع افت فشار آب در این مناطق خواهیم بود.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۱۲/۰۷
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).