ساماندهی فاضلاب اهواز با راه‌اندازی تصفیه خانه فاضلاب غرب

استاندار خوزستان در جلسه شورای سلامت استان خبر داد :

 

 

دکتر غلامرضا شریعتی روز شنبه ۱۴ بهمن ماه در پایان نشست شورای سلامت استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: خوشبختانه برخی از مصوبات جلسات گذشته شورای سلامت استان در زمینه آبرسانی در شهرستان کارون و سایر مناطق به انجام رسیده است و نتایج این مصوبات رضایت‌بخش بوده است.

استاندار خوزستان در خصوص آلودگی هوا ناشی از فلرهای نفتی اظهار کرد: در زمینه فلرهای نفتی بنا شد مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب برای جلسه آینده شورای سلامت استان یک برنامه زمانبندی شده ارائه دهد و طبق این برنامه اقدام شود. 

رئیس شورای سلامت استان در رابطه با دفع فاضلاب در رودخانه کارون عنوان کرد: در خصوص این مساله در سفر اخیر مهندس ویسه (معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور) از نزدیک وضعیت را مشاهده کردند و دولت هم برای موضوع فاضلاب خوزستان توجه ویژه داشته است. 

شریعتی ادامه داد: با رایزنی انجام شده با آقای ویسه و آقای قانع از آب و فاضلاب کشور مقرر شد از ظرفیت های بیشتری از قانون بودجه مانند ماده ۵۶ استفاده کنیم و روند اصلاح فاضلاب را از طریق فاینانس داخلی و فاینانس خارجی سرعت بخشیم. 

استاندار خوزستان توضیح داد: در بخش کلکتورها (شبکه جمع آوری) و شبکه های اصلی استفاده از فاینانس داخلی و همچنین برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز استفاده از فاینانس خارجی در دستور کار قرار دارد. 

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مصوباتی که داشتیم و فردا هم جلسه مربوطه در آبفا کشور برگزار خواهد شد هر چه سریعتر کار شروع شود و به نتیجه برسد و پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز آغاز عملیات اجرایی شود تا ظرف سه سال آینده موضوع فاضلاب در اهواز را ساماندهی نماییم

 

 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۱۱/۱۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).