اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ در بخش آزمایشگاه آب توسط شرکت آبفا اهواز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، جلسه اعلام نتیجه ممیزی نهایی در جهت استقرار استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ در آزمایشگاه آب اهواز از سوی سرممیز شرکت مهندسی آبفا کشور در محل دفتر مدیرعامل آبفا اهواز برگزارشد.

برغمدی سرممیز آبفا کشور در این جلسه گفت: پس از ممیزی مستندات آزمایشگاه آب اهواز در سه بخش تضمین مدیریت کیفیت،  بخش شیمی و باکتریولوژی عملکرد  مثبت آن کاملا مشهود است و لذا گواهینامه استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ در بخش آب به شرکت آبفا اهواز اعطا می گردد.

وی بااشاره به تفکیک آزمایشگاه باکتریولوژی پس از تصدی مهندس فردوس کریمی در آبفا اهواز مجموعه آزمایشگاه آب اهواز را دچار تحولی اساسی اعلام نمود.

از نظر برغمدی توانمندی، تجهیزات و عملکرد کارشناسان آزمایشگاه آب اهواز با توجه به دقت نظر ایشان در امور قابل تقدیر است.

وی گفت آزمایشگاه های آب و فاضلاب منبع خروج حجم بالایی از اطلاعات و  کمیت ها هستند لذا می بایست همواره علاوه بر ضوابط قانونی ضوابط تخصصی در نظر گرفته شود که خوشبختانه شرکت آبفا اهواز در این زمینه توانمند عمل کرده است.

در این جلسه ،  لیلا حیاتی مدیر کنترل کیفیت آب اهواز با تقدیر از حمایت مدیرعامل،  سرپرست بهره‌برداری و رییس آزمایشگاه آب شرکت آبفا اهواز نسبت به ارزیابی مثبت   آزمایشگاه آب اهواز ابراز خرسندی نمود.

ماریا نقیب مدیر فنی آزمایشگاه میکروبیولوژی آب اهواز ساخت آزمایشگاه باکتریولوژی و تفکیک آن را اقدام تاثیرگذاری دانست که  در سال جاری از سوی مهندس فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز صورت پذیرفت. 

آزیتا دادفرنژاد رییس آزمایشگاه آب اهواز  نیز در این جلسه گفت: پرسنل آزمایشگاه آب اهواز،  صددرصد توان خود را در راستای ارائه خدمات بهینه و رسیدن به شاخص های استاندارد کیفی به کار می گیرند.

گفتنی است، این گواهینامه برای اولین بار و پس از تحولات ایجاد شده در بخش آزمایشگاه آب اهواز پس از تصدی مهندس فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز اخذ میگردد. 

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۶/۱۰/۱۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).