پرسشنامه نظر سنجی از مشترکین

مشترک گرامی اطلاعات شخصی شما در این فرم محفوظ می ماند.  شرکت آب و فاضلاب اهواز بر اساس ماه ۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ شورای عالی اداری مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که تنها به منظور ارایه خدمات کفایت می کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید. (مشاهده بیانیه حریم خصوصی)

این شرکـت جهت بهبـود رضایتـمندی مشترکیــن محترم خود اقدام به استقـرار سیستم مدیریت کیفیت نمـوده است و در این راستـا در نظـر دارد از پیشنهـاد و نظرات سازنده شمـا از طریق نظـر سنــجی دوره ای استفـاده نمایــد. خواهشـمنـد است پرسش های ایـن پرسـشـنـامـه را با دقـت مطالعـه نمـوده و نظـرات خود را با علامـت گـذاری در محـل مربوطـه اعلام فرمـایید و چنانچه نظـر یـا پیشنهـادی داریـد در بخش آخر این پرسشنامه بیان فرمایید. پیشاپیش از بذل توجه شما که این شرکت را در ارایه خدمات بهتر یاری می نماید سپاسگزاریم.
 

پیغام خطا

  • Notice: Trying to access array offset on value of type bool در datex_webfrm_form_alter()‎ (خط ۹۶ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/datex/datex_webfrm/datex_webfrm.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).